Kalendarz wydarzeń
Zakres szkolenia
- Konflikt interesów klienta i wykonawcy - możliwości i wyzwania projektowe
- Tworzenie zespołu projektowego - praktyczne wskazówki
- Czynniki sukcesu projektu/przedsięwzięcia oraz analiza ryzyka
- Praktyczne strony metodyki projektowej - dobre praktyki
- Typowe pułapki projektowe
- Komunikacja w projekcie
Odbiorcy
- Uczestnicy projektów
- Liderzy obszarów biznesowych
- Pracownicy IT
Efekt szkolenia
Uczestnik szkolenia będzie świadomy koniecznych przygotowań po stronie klienta na poszczególnych etapach realizacji projektów. Począwszy od definicji celów będzie potrafił analizować i oceniać dostępne alternatywy na podstawie zdefiniowanych kryteriów biznesowych oraz zaplanować konieczne do podjęia działania projektowe.
Dzięki zaplanowanym ćwiczeniom praktycznym, uczestnik szkolenia będzie świadomy kluczowych czynników sukcesu projektu oraz otrzyma informacje o typowych pułapkach projektowych.
Szkolenie dostarcza również podstawowe informacje o dobrych praktykach projektowych na etapie budowania zespołu, realizacji projektu oraz przejrzystej komunikacji w projekcie.
Dodatkowe informacje
Szkolenie to pierwszy z modułów dotyczący podstaw efektywnej pracy w projekcie - koncentracji na celach projektowych, analizie dostępnych alternatyw na etapie wyboru rozwiązania oraz efektywnej pracy pracy zespołowej.
Szczegółowy program szkolenia udostępnimy bezpośrednio osobom zainteresowanym drogą mailową.
Rezerwujemy sobie prawo do zmiany terminu szkolenia w przypadku niewystarczającej liczby uczestników.
Wszystkich zainteresowanych prosimy o kontakt: biuro@zwcad.pl