Poniższy formularz ma zastosowanie gdy komputer uległ trwałemu uszkodzeniu lub nie mamy do niego dostępu z przyczyn losowych.

Po weryfikacji prześlemy informacje do producenta programu ZWCAD, w celu przywrócenia licencji do użytku. Operacja ta zwykle trwa około 2 dni roboczych. Po przywróceniu licencji będzie można użyć ponownie tego samego kodu do aktywacji programu. 

Jeśli wymieniamy dysk, lub zmieniamy komputer należy w pierwszej kolejności zwolnić licencję z poziomu Menadżera licencji z menu Start -> Programy -> ZWSOFT -> ZWCAD, a po zmianie sprzętowej ponownie aktywować licencję.

W przypadku problemu z licencją spowodowaną wymianą podzespołów (takich jak RAM, karta grafiki itp.) lub aktualizacją system Windows, proszę z poziomu Menadżera licencji (Start->Programy->ZWSOFT->ZWCAD) skorzystać z funkcji naprawy licencji. W tym celu kliknij napraw autoryzację lub podwójnie w licencję, utwórz plik żądania i prześlij na pomoc@zwcad.pl W odpowiedzi zostanie przesłany plik odpowiedzi i po wczytaniu pliku do Menadżera licencji, licencja powinna zostać naprawiona i działać prawidłowo.

 

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest firma Usługi Informatyczne SZANSA Sp. z o.o., ul. Chryzantemowa 5, 43-300 Bielsko-Biała. Podanie danych ma charakter dobrowolny, jednak jest niezbędne abyśmy mogli zareagować na powyższe zgłoszenie. Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania oraz usunięcia w dowolnym momencie poprzez kontakt rodo@szansa.net.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Bez wyraźnej zgody Państwa dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.

JSN-mq5zvd3iACxcDgOb