Powierzchnie podparcia (Support Faces) – ściany, od których rozpoczyna się zaokrąglenie (np. w prostopadłościanie dwie równoległe).
Styczna ściana (Tangent Face) – ściana styczna do powierzchni podparcia, która jest zaokrąglana (w prostopadłościanie ustawiona prostopadle do dwóch równoległych).
Zaokrąglenie pełne (Full Fillet) – zaokrąglenie tworzone na stycznej ścianie względem powierzchni podparcia.
Zaokrąglenie promienia (Radius Fillet) – zaokrąglenie między dwiema stycznymi ścianami (powierzchnie podparcia) z określonym promieniem; promień nie może przekroczyć długości którejkolwiek ze ścian.
Grupowanie ścian (Face Grouping) – możliwość utworzenia listy ścian do zaokrąglenia, co przyspiesza pracę przy wielu elementach.
Połączone w kształt podstawowy (Merged into Base Shape) – gdy aktywne, ściany zostają zmodyfikowane; gdy wyłączone, powstaje jedynie powierzchnia zaokrąglenia.
Poszukaj podcięć (Check Undercuts) – sprawdzenie i obsługa ewentualnych podcięć podczas generowania zaokrąglenia.