ZW3D Help
Dostępne słowniki:
Termin | Definicja |
---|---|
Walec | Polecenie utworzy w ZW3D bryłę prymitywną - walec. Wskazujemy punkt będący centrum podstawy walca, a następnie za pomocą wymiarów określamy promień podstawy i wysokość walca. Na utworzonej w ten sposób bryle możemy wykonać operacje logiczne, np. dodawanie, odejmowanie, sumę logiczną oraz utworzyć bryłę bazową.
|
Widok na arkuszu z dowolnego kierunku | W ZW3D przy tworzeniu dokumentacji 2D dostępne są standardowe widoki (góra, lewo, prawo itp.). Możemy również ustawić własny widok z dowolnego kierunku. W tym celu będąc w arkuszy w ZW3D wybieramy "Standardowe widoki"
|
Widok rozkroju | Dzięki tej funkcji możemy jednocześnie skopiować i rozłożyć detal posiadający zdefiniowane zgięcia. Wstążka > Arkusz blachy > Zgięcia |
Wielokąt | Umozliwia utworzenie wielokąta foremnego, wpisanego lub opisanego na okręgu. Wstążka > Szkic > Rysunek |
Wskaż nieruchomą ścianę | Pozwala definiować nieruchomą podstawę dla arkusza blachy. Wstążka > Arkusz blachy > Zgięcie
|
Wyciągnięcie | Pozwala na utworzenie bryły z dowolnego zamkniętego profilu.
|
Wyciągnięcie odgięcia | Pozwala na tworzenie arkuszy blachy wyciągniętych prostopadle do profilu. Wstążka > Arkusz blachy > Wyciągnięcie odgięcia |
Wyciągnięcie zakładki | Dzięki tej funkcji można w prosty sposób tworzyć arkusze blachy korzystając z profilu, który jest płaskim zamkniętym szkicem. |
Wycięcie normalne | Pozwala na wycinanie otworów w arkuszach blachy wykorzystując zamknięty profil. |