Metody kopiowania w sposób uproszczony przedstawiono na rysunku poniżej:
Dane opcjonalne:
Ilość Podaj liczbę kopii do utworzenia.
Wspólna kopia Zaznacz, aby zachować powiązanie z oryginałem (kopie będą aktualizowane po zmianie oryginału). Odznacz, aby kopie były niezależne.
Orientacja (tylko dla ścieżki)
Baza – wybierz płaszczyznę lub ścianę jako ramkę kontrolującą przesunięcie.
Domyślna płaszczyzna / Po ścieżce / Wybrano (wybrany ręcznie)
Oś Z – wybierz sposób prowadzenia osi Z: styczna do ścieżki, styczna do krzywej, ustalony kierunek.
Oś X – wybierz sposób orientacji osi X: minimalny skręt, kierunek względem krzywej, ustalony kierunek.
Skalowanie/Skręt (Scale/Twist) – dotyczy tylko opcji wzdłuż ścieżki:
Brak / Liniowe / Zmienne
W przypadku skalowania zmiennego można dodawać, modyfikować i usuwać atrybuty skali i skrętu wzdłuż ścieżki.
Typ skalowania: jednolite, tylko X, Y lub Z.
Lokalnie płaska skala: opcjonalna blokada zmiany skali w wybranym punkcie.
Warstwa docelowa Wybierz miejsce docelowe dla obiektów:
Bieżąca warstwa
Layer0000
Nowa warstwa (New Layer) – umożliwia utworzenie nowej warstwy i nadanie jej nazwy.
Uwagi
Dla polecenia „wzdłuż ścieżki” można kliknąć prawym przyciskiem myszy i wybrać Insert Curve List, aby wskazać listę krzywych jako parametryczną ścieżkę ruchu.