
Chmurki rewizji to elementy rysunkowe służące do wyróżnienia części rysunku.
Chmurki takie są rysowane jako polilinia w kształcie połączonych łuków, mogą być modyfikowane jak zwykła polilinia.
Chmurkę rewizji możemy narysować kursorem lub przekształcić istniejący już obiekt. Obiekt rysunkowy może być zamknięty lub otwarty.
Chmurkę możemy rysować stylem zwykłym lub kaligraficznym.
Procedura postępowania przy rysowaniu chmurki rewizji
Wpisujemy polecenie _revcloud, lub z menu wybieramy Rysuj --> Chmurka rewizji 
W linii poleceń pojawią się dodatkowe opcje (duże litery symbolizują skrót potrzebny do uzyskania danej opcji):
Wskaż punkt startowy lub [łuK/Obiekt/Prostokątny/Wielobok/oDręcznie/Styl] :
- łuK – opcja pozwala na podanie minimalnej i maksymalnej długości łuku chmurki rewizji (długości podajemy na ekranie). Maksymalna długość łuku nie może być większa niż trzykrotność minimalnej.
Na rysunku poniżej przestawiliśmy chmurki narysowane przy użyciu różnych opcji minimalnej i maksymalnej długości łuków: 20/60, 20/20 i 60/60.

- Obiekt - zamiana istniejącego obiektu na chmurkę rewizji. Po lewej stronie znajdują się oryginalne obiekty natomiast po prawej stronie już zamienione.

- Prostokątny - rysuje prostokąt chmurki rewizji

- Wielobok - rysuje zamknięty wielobok chmurki rewizji

- oDręcznie - chmurka będzie prowadzona wzdłuż ścieżki ruchu kursora. Jeśli zbliżymy kursor do miejsca początkowego, to rysowany obiekt zostanie zamknięty. Możemy również przerwać rysowanie naciskając prawy klawisz myszy lub enter.

- Styl - wybieramy styl linii: kaligraficzny (odręczny) lub normalny. Poniżej porównanie obu stylów.

- Po narysowaniu obiektu ZWCAD zapyta nas czy odwrócić łuki chmurki do wewnątrz. Na obrazku poniżej pokazaliśmy normalną chmurkę i taką z odwróconymi łukami do wewnątrz.

Synonimy:
revcloud